ericabacklund

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Måndag!

Av Erica - 29 november 2010 19:00

Måndag och ny vecka. Jag är dålig på uppdateringar (eller har blivit dålig i alla fall) men det har och göra med att jag sällan är hemma och har inte internet på min laptop för att jag inte hittar mitt trådlösa modem. Man kan blogga via mobil telefon.. Ja visst, men då ska man inte ha skyddat nummer eller spärrat för att kunna skicka sms till vissa 5 siffriga saker.. som tex. JAMBA som var så poppis en gång i tiden.


Denna helgen har varit helt UNDERBAR med N.P & hans dotter

Jag gillar dig N.P och jag är nog otroligt förtjust i din dotter.. hon är så förbannat söt och  go. Många säger att skaffa barn är det BÄSTA dom gjort och när jag ser dig och din dotter så förstår jag verkligen det. Om man tänker sig andras barn så måste jag bara säga.. en underbarare "unge" får man nog söka efter, för pratar man om sina egna så är dom alltid bättre än andras. "Mitt barn och Din ungjävel" lyder ju språket för MÅNGA!

Där vill jag tyvärr inte hålla med.. men visst man kommer älska sitt/sina barn mera än andras barn men skulle man som så många gör, dejta en som har ett barn med en annan så bör man (enligt mig) kunna behandla alla barnen lika. Det barn som blir det svarta fåret i familjen på grund av att en av parterna inte behandlar alla barnen lika kommer förr eller senare att må FÖRJÄVLIGT utav det och det kan komma att synas på hur barnet beter sig och på barnets betyg i skolan. Detta är tyvärr från egen erfarenhet och jag vill inte utsätta någons eller mitt/mina barn för något sådant.. det var nog jobbigt för mig att ta mig igenom.


Så som vanligt blir man helt fantasilös i knoppen och vet inte alls vad man ska skriva om eller om man vill skriva om något mera överhuvudtaget. Jag vet iaf att vi får se hur mycket jag kommer uppdatera min blogg.. det beror ju på om jag är hemma eller om jag äns kommer åt något internet. Vill avsluta denna uppdatering med att jag och K.N skulle nog bli minst lika glada om N.P gav mig en chans, lika väl som jag gav N.P en chans.


Men tills jag uppdaterar nästa gång ~Enjoy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards