ericabacklund

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Saknaden..

Av Erica - 1 december 2010 17:30


Saknar sommaren på samma gång som jag inte 100% saknar sommaren.
Besöket i Västerås var toppen och hoppas på att göra om det flera gånger till (med K.N & A.L). Att man i Västerås var med om en massa skit hör vell till.. men det var inte alls roligt, i alla fall inte det som var riktat mot en själv.
Gjorde jag ett dåligt val i Västerås eller nu efter?
Jag känner att jag gjorde fel i att säga att någon inte var min smak eller inte alls intressant för min del. Jag klagar på att många gör så men då är det även så att många av dessa personer inte kan erkänna att dom hade fel eller något liknande. Jag erkänner här och nu att
under en viss period 2009 & 2010 så har jag gjort misstag som jag ångrat.
Att tänka att en kille inte alls kommer ha någon chans alls med mig på grund av olika dumma anledningar eller säga att en kille inte är min smak..
det var ju att ta i väldigt mycket från min sida.
För killen man inte ville ge en chans på grund av något korkat fick en chans i alla fall för att han verkade vilja försöka ändra på den korkade saken. Det dröjde inte länge innan den killen visa en annan sida av sig och allt sket sig.

Killen man under större delen av en sommar sagt "nja, jag vet inte. Han är inte riktigt min smak" visa sig vara mera ens smak än man då tyckte. Hoppas bara att det inte är allt för sent att visa ett intresse eller börja tycka om den killen mera än man gjorde då. Jag känner
nämligen att det var fel gjort av mig att säga så eller tycka så.

Helt otroligt hur det kan vara med vissa saker och vissa människor. Jag brukar bli förvirrad och snurrig på grund av andras dåliga förklaringar eller konstiga argument om olika saker, men nu är jag bra snurrig på mig själv.
Hur tänker jag ibland? Tänker jag äns?
Om jag tänker, vad tänker jag med? Är det mitt huvud eller min bak?
Jag vet att jag sagt och gjort fel saker i mina dagar, men jag har även sagt och gjort bra saker. Vi är inte fel fri någon av oss, som väldigt många kan tro om sig själv eller andra.

Jag vill be om förlåt för alla gånger jag sagt något sårande, gjort något sårande, gjort någon orolig och inte funnits till hands när jag behövdes som ett stöd. Förlåt för alla gånger jag varit korkad och behandlat någon som skit, det har inte varit meningen.

[22-24 November 2010] Bästa 3 dagarna med syster och familj.
[26-28 November 2010] Bästa 3 dagarna med N.P och hans dotter.

Har jag gjort fel val nu?
Har jag gjort bort mig nu?
Kommer jag att ångra mig nu?

3 frågor som jag vet kan bli besvarade inom sin tid och eventuellt av en annan människa. Jag är ärlig och säger att jag hoppas på 3x nej.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards