ericabacklund

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Kort om vad jag tycker om er.. ( saknas en massa )

Av Erica - 5 februari 2011 05:00

P: Saknar dig så otroligt, kom tillbaka och var den älskade bror du engång var
S: Saknar dig så otroligt, pratar du med vår bror något?

S: Älskar dig av hela mitt hjärta
C: Älskar dig av hela mitt hjärta
K: Tack för att du finns och att du ställer upp i den mån du kan
R: Du är älskad av mig, knäppa "lillebror"
A: Du är en knasboll och jag älskar dig, även om du kan gå mig på nerverna

K: Du har en plats i mitt hjärta & kommer ha det tills du bitchar mot mig
T: Jag vet att du inte gillat/gillar mig & att du heller inte litar på mig, tycker om dig ändå

K: Även fast vi haft våra despyter hit & dit så älskar jag dig otroligt
N: Go flickan som blev till i MIN lägenhet

B: Tack för att du finns om man behöver prata, men du måste lära dig att säga ifrån el. NEJ!
S: Tack för att du finns & att du förstår
P: Du är en mega söt & fin person
T: Saknar dig och all tok man höll på med tillsammans

R: Du är en mega fin person & du har en plats i mitt hjärta föralltid
E: Du är en super fin person, du är även stökig & knäpp
L: Tack för att du finns & att man kan prata med dig om man behöver
A: Du är en mega söt & trevlig person

F: Saknar dig som bara fan nu när du flyttat till fucking STHLM
N: Älskar dig! Hoppas du vet & förstår det
E: Tack för att du fanns där för mig men nu hör du inte av dig mera
P: Du bör lära dig att svara mobilen, men tack för att du funnits där en gång i tiden

E: När jag tänker på dig så saknar jag vår tid tillsammans & alla våra hyss
M: Du är saknad & tiden från förr med dig oxå
E: Du är en mega fin person MEN du är falsk & tror man kan få allt man vill ha här i världen!

K: Tack för att du finns & ställer upp, men du måste lära dig att svara mobilen
R: Man kan inte förlova sig med någon man inte kan lita på till iaf 70% el. som man bara ljuger för

J: Saknar att prata & spela wow med dig
M: Tror fan att du kommer finnas i mitt hjärta även fast vi glidit från varandra & inte bör vara med varandra
E: Du var en fin & trevlig person men det spåra ut och nu är du bara fin

Pappa & J: Ni är saknade, det går inte en dag utan att jag tänker på er R.I.P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards