ericabacklund

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Funderingar, Minnen & Saknad..

Av Erica - 4 mars 2011 21:00

(photo is from: Sundsvall Fans)


Från ingen vart så började jag tänka tillbaka på tiden då pappa levde och min hobby var att titta på ishockey.. pappa sa alltid att jag skyllde på att jag kollade på hockey pga killarna som jaga pucken, men ska ärligheten fram så är ishockey 1000x bättre och roligare att titta på än fotboll. Ja.. visst, dom jagar en boll eller en puck (same shit diff name) men jag tycker det är mera fart i ishockey än i fotboll. (call me crazy, i dont care!)


Bilden ovan fick mig att sakna tiden i klacken men även att börja fundera på hur många i klacken som är kvar!? Innan pappa gick bort så såg jag att klacken blev allt mindre per match.. så hur ligger det till? Finns det SUNDSVALLS FANS kvar från den goda tiden som man kanske kunde dra ihop till en VIKTIG match och PEPPA fram killarna på samma sätt som vi gjorde förr!? (It brings tears to my eye's to see that everyone just gone away)


Många unga sa på den tiden "TIK fans går bara inte ihop med Sundsvalls fans"..

pappa och jag hade våra despyter under derby etc. men jag älskade honom över hela mitt hjärta och jag saknar honom varje dag av varje år (sedan 2000).

Pappa var en RED EAGLE och försökte alltid övertala mina vänner som höll på TIK att få mig att heja på TIK men jag var en trofast BOBCAT (det är jag ju än men det var NÅGRA år sedan jag var på någon match).


Myggiz.. minns du när vi kunde ALLA spelare i A-Laget? Det var tider det.. saknar dom :(

vill gå tillbaka i tiden å klappa till L för att hon gjorde så jag drog till dig en knyten näve.. du vet vad jag menar och du vet att jag är ledsen för smällen, det var ju inte med mening. L kom bakom och peta mig i sidan.. olyckligt nog stog du för nära :(

Kan du NÅGONSIN förlåta mig för det? Jag hoppas det iaf!

 
 
Ingen bild

Myggiz

14 mars 2011 11:34

Självklar gumman att jag förlåter dig för den smällen...Den var ju inte menad för mig och jag råkade som sagt var stå för nära.
<3 love ya girl.
Ja du jag minns att vi var där på nästan alla matcherna. Man kände sig nästan stolt då att man kunde alla namnen på spelarna. Jag har faktiskt bar gått på några matcher när Bobcats har spelat. Det har blivit så dåligt i klacken, så nu går jag inte på nå fler matcher. Kramen gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards