ericabacklund

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

7-11 mars 2011

Av Erica - 11 mars 2011 21:00

7:e var med J.B och fika. träffade R.S, gick till eb games och kollade på lite spel
köpte 2 spel. R.S körde hem J.B och sen åkte jag med hem till R.S & "Brumme"..
mega söt svart/vit, busig liten norsk skogskatt.


8:e känner att jag var kanske inte världens bästa sällskap. har lite ångest och dåligt
sammvete pga att jag låg på sängen mera el. mindre hela dagen,
men vid 17-18.00 så släpte den envisa migränen.
vart den kom från har jag heller ingen koll på *morrar*
blev hem körd av R.S för att jag inte kände mig så bra och inte heller kunde tänka
på mat utan att må dåligt.


9:e Sov bort större delen av dagen och åt bara lite soppa.


10:e R.S tyckte att jag skulle äta och jag planerade att gå och handla innan det
blev för sent. lilla typiska jag tappade bort tiden helt och R.S tyckte
"jag kommer och plockar upp dig så slipper du gå så långt, för du måste äta".
så blev det vinter inatt oxå.. vad är det med denna värld? all snö var nästan borta
och nu har man nästan 30+ i cm.


11:e 07.07 och jag är inte trött.. jag måste FAN vända på dygnet så är det bara.
nisse sa att han eller jag skulle höra av sig till den andra för att se om vi skulle
hitta på något men jag tror inte att vi kommer hitta på något tillsammans någonsin
igen. Jag borde sova men om jag lägger mig nu så kommer jag inte vakna före 15-18.00


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards