ericabacklund

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Lista 2011

Av Erica - 10 april 2011 21:30

Personligt
Namn:
Erica
Kön: Tjej
Ålder: 27, 28 i aug
Längd: ca. 162cm
Vikt: ca. 48kg
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Bruna
Civilstånd: Singel (det suger)
Skostorlek: 36-40 (beror på skor)
Familj: Än sålänge lever delar av den
Vänner: Jodå
MSN: Jodå
Lunar: Länge sedan
Humör: Orolig


Vänner
Välj en vän som...
Du litar på: "Syster"
Får dig glad: "Syster" & Hennes kille, extra familjen & ett få tal vänner
Du skrattar ofta med: Patte, Robban & Ecco (förutom "syster"& hennes kille)
Är saknad: Pappa, Johan m.fl
Du vill träffa: Ingen aning.......
Du känt länge: "Syster" (12½år är LÄNGE)
Känner dig bra: JAG! (nä men "syster")
Du gjort mycket med: Många


Kärlek
Civilstånd: SINGEL (SUGER)
Sötnosen för tillfället: *HEMLIGT*
Har du gråtit för att du varit arg?: Om jag har.. haha!
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: Många ggr
När grät du senast?: minns inte
Har du varit riktigt kär?: Tror det
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: Yes
Menar du det du säger?: Oftast
Ditt eller datt?: Ditten&Datten
Pengar eller kärlek?: Kärlek
Singel eller förhållande?: Förhållande
Mobil eller dator?: Dator
Gröna lund eller Liseberg?: Gröna Lund
Mc Donalds eller Burger King?: Burger King
Fotboll eller innebandy?: Innebandy
Flyga eller åka båt?: Flyga


Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: Yes
Har du varit kär i din bästakompis?: Nix
Har du ljugit?: LÄNGE SEDAN
Har du fuskat på ett prov?: Tänkte göra det men ändra mig innan provet

Har du berättat vidare en hemlighet?: Nej
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: Trodde att dom inte visste men dom var smartare än mig
Har du en hemlighet som bara du vet?: Inte i skrivande stund


Resor
Har du varit utomlands?: Oja
I vilka länder har du varit? Thailand & Danmark (som jag kan minnas)
Har du åkt flygplan?: Yes
Tåg?: Yes
Båt?: Yes
Buss?: Yes
Har du bott utomlands?: jodå
Vart isåfall?: Hos moster i Thailand.. i 3 månader :P
Kan du något annat språk?: Svenska, Engelsa (Förstår Danska lite lätt & Enstaka ord på Thailändska)
Vart vill du åka?: Usa, Kina, Thailand, Danmark, England & Japan
Rik eller fattig?: Rik (även om pengar inte är allt)


Har du...
Eget rum?: Yes
egen TV?: Yes
DVD?: Räknas x-box360/PS2 ?
dator?: Yes
Mobil?: Yes
Telefon?: Inte hem telefon =/
kontokort:? Japp
över 2000kr?: Inte på mig just nu
pool?: Nix
studsmatta?: Nix
cross/moppe: Nix
pingis/biljardbord?: Nix
Jacuzzi?: Nix
Märkeskläder?: mjo då
Smink/smycken för över 5000kr?: Inte 5000.- på samma gång


Dagens
Kläder?: Avslappnade kläder
smink?: Inget
humör?: Orolig & Trött
gjort?: Sovit halva dagen
göra?: Ska sova
måltid/er?: Glömde nog det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards