ericabacklund

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Bättre sent än aldrig..

Av Erica - 26 april 2011 20:00

24 April 2011
Hade så jävla ont i skallen att magen vände och vred sig lite,
hamnade på golvet inne på toa och kräktes 3ggr var av 2gg kom det blod.
Mamma kom förbi med nypon soppa, annan soppa & Zingo (Tack mamma)
efter att mamma var hit så tog jag en 1g alvedon och näs spray sedan kramade

mina kuddar HÅRT fram tills att jag vaknade med lindrig skall knackning dagen efter.

25 April 2011
Mötte upp lite folk på stan sedan gick vi och satte oss vid å kanten och slöa.
Efter en kort stund kom en man med en ÜBER söt hund vid namn "willy"
(som jag ville göra en grab 'n run med) :P

Alla drog åt varsit håll & dagen var över vid typ 16.00-18.00

Dagens update
Vaknade av att mamma ringde för att kolla om jag mådde bättre idag..
var in till stan å kolla om jag hade fått pengar vilket jag hade..
köpte en sub macka drog hem till Figge.. drog ner till stan igen
drog till cybbe, pallade inte vara på cybbe så drog och kolla efter
en bok. Med en bok i en liten kasse mitt på stan kände jag att jag vart

sugen på lite "Dricka" så jag gick till Bolaget och köpte likör 43 (Nu är jag räddad).

Efter att jag var in på Bolaget tyckte jag att dagen fick vara över så jag gick hem och

satte mig vid datorn med Figge.


Nu sitter jag med ett stort glas & Figge framför datan.


~ENJOY

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards