ericabacklund

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Men shit! VAKNA GRABBEN!!

Av Erica - 8 augusti 2011 03:07

Såg just detta på Dayviews..

"Anonym: vart ska du?:)
wowgirl: göteborg :)
Anonym: Oj, fel...får formulera om:) vad ska du göra i GbG då?:D
wowgirl: vi känner lite folk typ men vi ska bada och gå på lise berg :P XD^^
Anonym: nice nice:)
förresten, ska du träffa "Deathcorspe" eller Mikael hansen som han heter..
Skulle du kunna hälsa en sak från mig då?:)
wowgirl: vad då känner du han :O
Anonym: "Vet vem han är"
men om du träffar han kan du hälsa:
Om jag hör att han gör nånting mer sånt som han hållt på med, då jävlar kommer jag och hälsar på oxå
wowgirl: va menar du nu jag pratar med han varje dag han e bådde fin och snäll :) ^^
Anonym: Jo visst:) men som sagt, du frågar mig vad jag menar? då vet du ju helt klart inte... men tyvärr kan jag inte säga nå till dig för det skulle vara ganska meningslöst -.-
Deathcorpse: skit i Anonym då han e enbart en av ericas små lakejer menar WTF när ska hon ge upp o försvinna -.-
Anonym: HAHAHHAHA, omg..Ericas små lakejer? rofl, wow..återigen..du skulle va "vuxen" va? skriver återigen som en liten p12'a..vad har hon med saken att göra? Snarare DU som ska ge upp och försvinna!
Deathcorpse: Och där var svaret så rätt som jag har =) du varför låter du inte henne sköta sitt själv då jag redan bett henne fara o flyga på alla sätt o vis?
Deathcorpse: behöver inte en liten 16 åring också som börjar mucka
Anonym: hahah, käften med dig...du verkar inte ens kunna svenska språket?
En lakej, det är en person som..ja ungefär som en betjänt..jag är då fan inte en betjänt..inte åt nån! jag gör va fan jag själv känner för...och ja jag kände för att du behöver sättas på plats din omogna lilla skit..så lyssna jävligt noga lille pojken..
Håll käft, väx upp, och hör jag att du inte ger dig..då kmr jag personligen se till så att du inte vågar röra en tjej igen!
+ att vore jag henne betjänt så skulle det betyda att hon skickat mig etc right? Hon vet inte ens om att jag skrivit nåt till dig... vilken jävla tönt du är..men du vet vad som gäller nu lillen xD piz out
Deathcorpse: Jaså jag kan inte det svenska språket? okey kan väll finnas ett o annat stavfel men har mer grammatiskt rätt än vad du har. En lakej är en anhängare och det är exackt vad du är och va då röra en tjej igen? så hon har slagit i dig att jag har slagit henne. Det är inte första gången hon försöker med den, varför tar du inte bara o går o lägger dig? ffs du är 16 år så lev livet o ha roligt istället för att gå runt o skapa bråk o massa skit som du sen inte kommer ur.
Anonym: Du är bara för rolig, som sagt.du vet vad som gäller..men du..kommer du nånsin till söderhamn..så hör av dig, skulle vart kul att ta ett irl snack med dig, nu ska jag raida och har inte tid med dig din fjolla.
Deathcorpse: 1. vet inte varför jag skulle åka till söderhamn 2. Jo visst hade jag kunnat träffa dig o snacka IRL OM jag vetat att du inte bara var ute efter bråk. 3. Hoppas för ditt egna bästa att du vaknar upp o förstår vad hon är för en person för nu har detta pågått så länge att jag gör en polisanmälan på henne snart för förtal osv. och vill du inte vara inblandad så håll dig då borta. MvH Mike."


--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Alltså KOM IGEN DÅ Mikael Hansen ANMÄL MIG! Det kommer att läggas ner om jag tar in mina vittnen (som inte bara är en) och låter dom säga allt du gjort mot mig som dom själva sett etc. + jag kan säkert säga att dom ska kolla i din dator om du har bilder på mig eller att du lagt upp på internet men även att dom ska kolla om du har bilder på nakna 7-16 åriga tjejer!!! För det är nämligen BARNPORR om dom är under 15-16år!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 28 augusti 2011 21:00

Vid 15:00 tiden så började våra magar att kurra så vi gick till Mc'Donalds för att äta. Efter att vi ätit klart så drog jag hem för att hinna sova innan vi skulle fixa oss för att gå till Memento.Jag och Chrizzy fixade till oss och väntade på de an...

Av Erica - 27 augusti 2011 14:00


 

Av Erica - 27 augusti 2011 06:30


Av Erica - 23 augusti 2011 12:04


Ryggradens stötdämpning Ryggradens S-form och dess växlande uppbyggnad av hårda och mjuka element gör att den är rörlig, elastisk och kan uppta elastisk energi som strävar efter att föra den tillbaka till neutralställningen. Stötdämpningen bidrar ti...

Av Erica - 19 augusti 2011 23:00


Alla fina ord du sa till mig, alla stunder vi hade tillsammans.. var dom bara en massa lögner? Om dom inte var det så vet jag inte varför du plötsligt sluta prata med mig eller varför du tog bort mig som vän. Hade jag vetat att detta skulle ske så ...

☆ About me ☆


Alla bilder på denna blogg är privata och får inte kopieras utan min tillåtelse!
~Tack på förhand!

Category

Others Blogs

Follow

Tasanee

Ovido - Quiz & Flashcards